Niedziela, 5 maja 2024

Profesjonalne wygłuszenie dla call center - komfortowe i efektywne warunki pracy dla działu sprzedaży

25 kwietnia 2023

Hałas jest największym wrogiem komfortowej i efektywnej pracy w call center. Rozprasza, denerwuje i zaburza koncentrację. Jak można temu zaradzić? Rozwiązaniem tego problemu jest profesjonalne wygłuszenie call center. W dzisiejszym blogu pokażemy Ci, jak stworzyć najlepsze warunki pracy dla jednego z kluczowych działów Twojej firmy.

Techniki redukcji hałasu w call center

W pracy profesjonalnych call center występują dwa główne problemy akustyczne:

  • Wzajemne zagłuszanie się pracowników
  • Odbicie fal dźwiękowych od dużych płaskich powierzchni (ściany sufity i podłogi).

Wygłuszanie call center polega na oddzieleniu pracowników od siebie i wygłuszeniu całego pomieszczenia. W pierwszym przypadku najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie ekranu akustycznego. Ekrany te dostępne są zarówno w wersji wolnostojącej jak i montowanej do biurka. Ekrany powinny oddzielać nie tylko biurka, ale również pracujących razem telemarketerów. Przegroda powinna wystawać 30 cm ponad głowę siedzącego pracownika.

Kolejnym krokiem do wygłuszenia pomieszczenia jest zastosowanie wykładzin podłogowych o odpowiednim parametrze akustycznym. Wygłuszenie sufitu i ścian jest nieco bardziej skomplikowane. Po pierwsze, można zmniejszyć hałas poprzez zastosowanie paneli ściennych i sufitowych. Alternatywnym rozwiązaniem jest zainstalowanie struktur, które rozpraszają fale dźwiękowe. Zastosowanie dekoracyjnych paneli akustycznych może zwiększyć estetykę pomieszczenia.

Proces wygłuszania centrum kontaktowego dzieli się na kilka etapów. Kluczem do sukcesu jest dokładny audyt pomieszczenia, poparty analizami akustycznymi. Te dwa elementy pozwalają nam przygotować projekt wygłuszenia call center. Chcesz, aby Twoi telemarketerzy mieli jak najlepsze warunki pracy? Skontaktuj się z nami. Zaprojektujemy i wdrożymy rozwiązania dźwiękoszczelne dla Twojego call center.